VAŠ VIRTUALNI ASISTENT
"Vremena nikada nije previše osim ako imate virtualnog asistenta."
Zašto koristiti Virtualnog Asistenta?
Imate ideju za posao, a više se bavite administracijom nego razvojem poslovanja? Moj posao je da preuzmem organizaciju i administraciju, a Vama oslobodim vrijeme za Vašu poslovnu ideju. Ekonomski optimalan odnos za obje strane jer jedini trošak su korišteni sati za obavljanje posla. Tu sam za Vas kada Vi to trebate!
Prednosti korištenja Virtualnog Asistenta?
- Brzo i efikasno rješenje za Vaš posao
- Radim za Vas ono što ne stižete
- Za Vas nema dodatnih troškova doprinosa, godišnjeg odmora i bolovanja
Koje su usluge uključene?
- Vođenje ulaznih (URA) i izlaznih (IRA) računa, priprema za knjigovodstvo
- Izdavanje računa i ponuda
- Pisanje i evidencija putnih naloga
- Izrada projekcija troškova i analiza
- Izrada bankovne dokumentacije za kredite
- Organizacije dokumentacije za ishođenje radnih dozvola i dozvola boravka za strance
- Kompletiranje dokumentacije za razne projekte
- Planiranje i organizacija putovanja
- Unos podataka u baze podataka
- Vođenje dokumentacije (Word, Excel, Google Docs ili neki drugi Cloud)
- Vođenje evidencije zaposlenih
- Izrada poslovnih dopisa i kontakt sa vanjskim suradnicima
- Poslovna komunikacije – pismeno i usmeno, na hrvatskom i engleskom jeziku
- Izrada PowerPoint prezentacija
- Priprema i slanje newsletter
- Održavanje web shopa ili web portal
Izrada i kompletiranje dokumentacije za EU projekte, poslovne planove, Hamag Bicro i HZZ sredstva potpore - Vođenje EU projekata i pisanje izvještaja
Kada koristiti uslugu virtualnog asistenta?
Virtualni asistent Vam može dobro služiti u slučaju da imate osnovni posao koji se ne bazira na administraciji i zahtjeva Vaš potpuni angažman. Posvetite se svom poslovanju, a za ostale poslove angažirajte virtualnog asistenta.
Koja je cijena usluge?
Cijena po satu ovisi o traženoj usluzi, stupnju stručnosti te da li uključuje odlazak u neke institucije.
Rad vikendom i praznicima se naplaćuje 50%.
Moguće je dogovoriti mjesečni paket, na godišnje ugovore se odobrava popust od 10%.
Uslugu virtualnog asistenta koristim od kada sam upoznat sa takvim načinom poslovanja. Izuzetno sam zadovoljan sa Sašinom komunikacijom i dogovorima, jer znam da će posao biti obavljen odgovorno i na vrijeme, a moji dokumenti su na sigurnom. Imam pet manjih firmi pa kombiniram usluge koje su mi potrebne kako bi dobio više vremena za razvoj poslovanja.
Goran K., Zagreb
Suradnju sa Sašom sam počela na preporuku jer sam imala kratki rok za predaju poslovnog plana u HZZ. 100% je bila predana poslu, sa mnoštvom savjeta i stručnom podrškom. Preporučila sam ju svojim kolegama za savjetovanje.
Antonela Č., Zagreb